zondag 16 april 2023 om 10:00

E-Meeting (Gereformeerde kerk)
Voorganger(s): Mevr. L. Winters (Kraggenburg)

Zondag 16 april 2023 organiseren we weer er een E-meeting in de Gereformeerde kerk. Als thema hebben we gekozen voor het woord STEM, passend bij de dag van de stem die zondag 16 april wereldwijd gehouden wordt.
De stem is een krachtig en wonderlijk instru-ment die je op allerlei manieren kan ge-bruiken. Maar wat nou als je deze stem let-terlijk en figuurlijk niet gebruiken kan! Je stem zegt ook iets over hoe je jezelf diep van binnen voelt, over het uiten van je mening en op welke manier je dat doet. We kunnen onze stem ook bewust niet gebruiken door te luisteren naar de ander.

In deze dienst gaan we onder andere be-kijken wat de Bijbel over de STEM zegt, hoe wij de stem van God kunnen en mogen er-varen en hoe wij onze stem op een mooie en krachtige manier kunnen inzetten.
De voorganger in deze dienst is Liesbeth Winters. Samen hebben wij een prachtige, mooie en waardevolle werkvorm bedacht in de vorm van “Heilige Chaos”. Zeker is dat het geen rommeltje wordt! Wat dan wel? Kom het zelf ervaren op zondagochtend. Vanaf 9.45 uur staat de koffie klaar.

We starten om 10.00 uur.