Kerkcafé De Ontmoeting

Op 17 maart 20.00 uur in de Schalle presenteert Dorp en Kerk: ‘Het leven is een peulenschil’

Een avond met humor en inhoud: Er komt van alles op ons af, en er wordt heel veel van ons gevraagd. Hoe gaan we daar mee om?

Misschien kijken we nostalgisch terug op het houvast van vroeger, toen alles nog overzichtelijk was en de scheidingslijnen duidelijk waren. Maar ook de kerk en het geloof zijn niet meer wat het was. We moeten het zelf doen, maar hoe???

Met een inleidende bijdrage van Lucina Bolding op haar geheel eigen wijze en daarna de ontmoeting met elkaar om er eens bij stil te staan: het peultje is geplant of gepland, maar hoe ga je met het ongedierte om?

Dorp en Kerk is een samenwerking tussen de activiteitencommissie van De Schalle en Kerkcafé De Ontmoeting.

De toegang is gratis, we vragen u een vrije bijdrage
De koffie/thee/etc. zijn voor eigen rekening